Środa, 19 lutego 2025
Imieniny: Arnold, Konrad, Marceli
pochmurno
A A A
Poprzednia Następna
Medal Honorowy Sędziwoja z Szubina

Komunikat w sprawie składania wniosków o nadanie Medalu Honorowego Sędziwoja z Szubina

Uprzejmie informuję, że termin do składania wniosków o nadanie Medalu Honorowego Sędziwoja z Szubina upływa 31 marca 2025r.

 Wniosek o nadanie Medalu mogą złożyć:

1)    Przewodniczący Rady Miejskiej w Szubinie;
2)    Burmistrz Szubina;
3)    stała komisja Rady Miejskiej w Szubinie,
4)    dyrektor jednostki organizacyjnej gminy;
5)    organizacja pozarządowa mająca siedzibę na terenie gminy Szubin.

Każdy z wyżej wymienionych podmiotów może złożyć tylko jeden wniosek o nadanie Medalu.

Nadsyłane do Rady Miejskiej w Szubinie wnioski powinny odpowiadać wymogom określonym w uchwale nr IX/112/24 Rady Miejskiej w Szubinie z dnia 19 grudnia 2024r.  w sprawie ustanowienia Medalu Honorowego Sędziwoja z Szubina.

W uzasadnieniu wniosku należy wskazać zasługi kandydata dla Gminy Szubin. 

Do wniosku należy dołączyć zgodę kandydata na przetwarzanie danych osobowych.

Wniosek można:

1)    złożyć bezpośrednio w Urzędzie Miejskim w Szubinie  ul. Kcyńska 12, Biuro Obsługi Klienta (nr 12);

2)    przesłać do Urzędu Miejskiego w Szubinie pocztą tradycyjną na adres: Rada Miejska w Szubinie ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin albo poprzez  skrzynkę e-PUAP - adres /63hqiye23j/skrytka lub skrzynkę doręczeń adres AE:PL-46253-65366-CHGHF-18.

Wzory formularzy dostępne są na bip.szubin.pl.

 Burmistrz Szubina
/-/ Mariusz Piotrkowski

 

Pozostałe aktualności