Komunikat w sprawie składania wniosków o nadanie Medalu Honorowego Sędziwoja z Szubina
Uprzejmie informuję, że termin do składania wniosków o nadanie Medalu Honorowego Sędziwoja z Szubina upływa 31 marca 2025r.
Wniosek o nadanie Medalu mogą złożyć:
1) Przewodniczący Rady Miejskiej w Szubinie;
2) Burmistrz Szubina;
3) stała komisja Rady Miejskiej w Szubinie,
4) dyrektor jednostki organizacyjnej gminy;
5) organizacja pozarządowa mająca siedzibę na terenie gminy Szubin.
Każdy z wyżej wymienionych podmiotów może złożyć tylko jeden wniosek o nadanie Medalu.
Nadsyłane do Rady Miejskiej w Szubinie wnioski powinny odpowiadać wymogom określonym w uchwale nr IX/112/24 Rady Miejskiej w Szubinie z dnia 19 grudnia 2024r. w sprawie ustanowienia Medalu Honorowego Sędziwoja z Szubina.
W uzasadnieniu wniosku należy wskazać zasługi kandydata dla Gminy Szubin.
Do wniosku należy dołączyć zgodę kandydata na przetwarzanie danych osobowych.
Wniosek można:
1) złożyć bezpośrednio w Urzędzie Miejskim w Szubinie ul. Kcyńska 12, Biuro Obsługi Klienta (nr 12);
2) przesłać do Urzędu Miejskiego w Szubinie pocztą tradycyjną na adres: Rada Miejska w Szubinie ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin albo poprzez skrzynkę e-PUAP - adres /63hqiye23j/skrytka lub skrzynkę doręczeń adres AE:PL-46253-65366-CHGHF-18.
Wzory formularzy dostępne są na bip.szubin.pl.
Burmistrz Szubina
/-/ Mariusz Piotrkowski