Honorowy Patronat Burmistrza Szubina przyznawany jest dla przedsięwzięć organizowanych szczególnie na terenie Gminy Szubin, które budują pozytywny wizerunek oraz promują Gminę Szubin, w szczególności przyczyniających się do:
- promocji gminy, ze szczególnym uwzględnieniem promocji kultury;
- promocji edukacji, turystyki oraz sportu;
- rozwoju aktywności gospodarczej;
- promocji zdrowia i profilaktyki zdrowotnej;
- działań na rzecz ochrony środowiska.
Patronat jest wyróżnieniem o charakterze uznaniowym, bezpłatnym. Patronat nie oznacza wsparcia rzeczowego ani organizacyjnego.
Nie udziela się Patronatu przedsięwzięciom o charakterze komercyjnym.
Jak złożyć wniosek?
- Złóż dokumenty na adres: Urząd Miejski w Szubinie, ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin lub prześlij je pocztą elektroniczną przez e-PUAP.
Termin składania wniosku o przyznanie Patronatu nie może być krótszy niż 14 dni przed planowaną datą przedsięwzięcia.
Wszystkie dokumenty do pobrania TUTAJ