Niedziela, 16 listopada 2025
Imieniny: Maria, Edmund, Marek
pochmurno
A A A
Poprzednia Następna
Funkcjonowanie Urzędu Miejskiego w Szubinie
od 12 października 2020 Czasowe ograniczenia funkcjonowania
Urzędu Miejskiego w Szubinie w związku ze stanem epidemii.
zasady bezpieczeństwa:
  • Zaleca się załatwianie wszelkich spraw  za pośrednictwem poczty tradycyjnej na adres Urząd Miejski w Szubinie ul. Kcyńska 12, 89-200 Szubin, poczty elektronicznej na adres um@szubin.pl (w postaci skanu dokumentu podpisanego odręcznie albo dokumentu podpisanego podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym) oraz  skrzynki e-PUAP - adres /63hqiye23j/skrytka.
  • Pisma można złożyć osobiście w siedzibie urzędu w specjalnej skrzyni ustawionej w wejściu głównym do budynku przy ul. Kcyńskiej 12.
  • Interesanci wchodzą do budynków urzędu wyłącznie wejściem głównym od ulicy Kcyńskiej 12. Przed wejściem do urzędu należy zdezynfekować ręce.
  • Interesanci zobowiązani są w urzędzie do zakrywania ust i nosa, poza wyjątkami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa. Pracownicy mają prawo wymagać tego od interesantów.
  •  Na parterze liczba oczekujących wynosi maksymalnie 5 osób.
  • Interesant zostanie poddany badaniu termometrem.
  • Interesant zobowiązany jest wypełnić kartę informacyjną, w której podaje swoje imię i nazwisko, numer telefonu kontaktowego  i nazwę komórki organizacyjnej, do której się udaje. Podanie tych danych pozwoli na szybkie ustalenie  osób potencjalnie zakażonych w przypadku zachorowania pracownika na COVID-19. Karty informacyjne będą niszczone po upływie 2 tygodni od dnia wizyty interesanta w urzędzie.
  • Jeżeli temperatura ciała interesanta będzie przekraczać 38 stopni Celsjusza  pracownicy Biura Obsługi Klienta zawiadamiają Państwowy Powiatowy Inspektorat Sanitarny w Nakle nad Notecią tel. 603-500-377.
  • Dopuszczalna liczba interesantów przebywających w tym samym czasie w jednym pomieszczeniu, nie może być większa niż 1 osoba.

Pozostałe aktualności