Niedziela, 16 listopada 2025
Imieniny: Maria, Edmund, Marek
deszcz
A A A
Poprzednia Następna
Zyskaj wsparcie dla swojej firmy

Szanowni Przedsiebiorcy ! 

Poniżej przekazujemy informację otrzymaną od Zarządu Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.

,, W imieniu Zarządu Toruńskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. serdecznie zapraszamy mikro, małych oraz średnich przedsiębiorców z powiatu nakielskiego na spotkanie informacyjne dotyczące naboru wniosków w ramach Funduszu Wsparcia Inwestycyjnego COVID-19, które odbędzie się w piątek, 16 października o godz. 10:00. Z uwagi na sytuację epidemiczną w naszym kraju spotkanie to odbędzie się online, za pośrednictwem platformy MS Teams.

Ogłoszony 5 października nabór nr 3/FWI/2020 jest kierowany do mikro, małych i średnich przedsiębiorców z powiatów: aleksandrowskiego, brodnickiego, golubsko-dobrzyńskiego, grudziądzkiego, inowrocławskiego, lipnowskiego, mogileńskiego, nakielskiego, radziejowskiego, rypińskiego, sępoleńskiego, świeckiego, tucholskiego, wąbrzeskiego, włocławskiego i żnińskiego.

Składając wniosek mogą się oni ubiegać o środki na:

  • Schemat 1: dywersyfikację działalności poprzez wprowadzenie nowych produktów/usług lub wprowadzenie nowej metody produkcji/świadczenia usługi (maksymalnie 60 000 zł)

lub

  • Schemat 1 i Schemat 3 łącznie: zakup urządzeń filtrujących powietrze do punktów handlowo-usługowych (dla mikro przedsiębiorców)

Wnioski będzie można składać od 21.10.2020 r. do wyczerpania 100% alokacji środków przewidzianych na nabór (nie dłużej niż do 27.10.2020 r.).

Podczas spotkania informacyjnego online prezes TARR S.A., pan Michał Korolko, przedstawi uczestnikom:

  1. Warunki uzyskania wsparcia w ramach Funduszu Wsparcia Inwestycyjnego, kryteria dostępności i szczegóły związane z naborem nr 3/FWI/2020.
  2. Generator wniosków – jak wygląda wniosek i jak go wypełnić.

Po prezentacjach planowana jest Sesja pytań i odpowiedzi. Przedsiębiorcy, za pośrednictwem czatu, będą mieli okazję zadać wszelkie nurtujące ich pytania dotyczące tego naboru. Odpowiedzi na nie będą udzielane na żywo podczas transmisji.  

Spotkanie będzie świetną okazją by dowiedzieć się wszystkich niezbędnych informacji o zbliżającym się naborze i rozwiać ewentualne wątpliwości. Dodatkowo, dzięki zaznajomieniu się z elektronicznym generatorem wniosków udział w naborze może przebiegnie sprawniej, a ryzyko błędów zostanie zminimalizowane.

By wziąć udział w spotkaniu wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny tutaj. Zarejestrowane osoby na wskazany adres e-mail otrzymają odpowiedni link przenoszący do transmisji. W dniu spotkania należy za jego pośrednictwem przejść do transmisji. Niezbędny będzie komputer/tablet/telefon z dostępem do internetu oraz słuchawki/głośniki.''

Szczegółowe informacje pod nr tel. +48 56 699 54 75, +48 690 830 708 i/lub emailem: paulina.rutz@tarr.org.pl

W ramach pierwszego konkursu, który został przeprowadzony od 1 do 5 czerwca 2020 r. wsparcie uzyskało 788 podmiotów gospodarczych na łączną kwotę ok 30 mln zł. 

W związku z powyższym zachęcamy do udziału w spotkaniu. 

 

 

Pozostałe aktualności