Granty PPGR - weryfikacja dokumentów
W związku ze złożonym przez gminę Szubin wnioskiem o grant w ramach konkursu „Granty PPGR - Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”, organizator nałożył na gminę obowiązek uzupełnienia dokumentacji.
Pracownicy ratusza weryfikują złożone oświadczenia. Zgodnie z informacją organizatora za prawidłowo potwierdzone oświadczenia uznaje się te, które są udokumentowane zaświadczeniami lub innymi dokumentami wystawionymi przez instytucje organów publicznych.
W związku z powyższym do losowo wybranych osób, będzie wysłana pisemna prośba o dostarczenie wskazanych dokumentów:
Przy składaniu wniosków o dokumenty do powyższych urzędów proszę się powołać na konkurs „Granty PPGR - Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”.
Powyższe dokumenty należy dostarczyć do Biura Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego w Szubinie do dnia 14.12.2021 r. włącznie.
Niedostarczenie dokumentów uniemożliwi pozytywną weryfikację wniosku i będzie skutkować utratą możliwości otrzymania sprzętu komputerowego.
Informacje pod numerem 52-391-07-33
Załączniki do pobrania i wypełnienia: